24/1

Gabriella Toresson / 24 Januari, 2018 kl 20:36 / Allmänt
0 kommentarer


Idag går vi in i den berömda tolfte veckan. Jag firade med spinning och lite löpband! Jag har aldrig oroat mig för missfall så jag känner inte att de är väldigt skönt att gå in i vecka 12. Tvärtom tycker jag de känns fett jobbigt att vara gravid i 27 veckor till. Mitt tålamod är aå ruttet. Ilse prövar mig VARJE kväll när vi ska sova. Hon gör allt för att inte somna. Vänder, vrider, studsar osv. Om jag inte nattar henne i sängen är hon vaken utan problem tills vi går och lägger oss. De händer ofta men ibland är de väldigt skönt att få vara lite ensam på kvällskvisten. 

Annars tycker jag att det rullar på. Har ont i min mage men tröttheten börjar bli bättre. Skönt det iaf. På fredag nästa vecka ska jag till min läkare och kolla varför jag har så sjukt ont i min vänstra sida (som jag haft i några månader men inte tagit tag i) samt snacka lite förlossningsalternativ. För mig känns snitt som de allra bästa samtidigt som det är en operation i min mage som nog kommer få gott om operationer ändå. Men de skulle vara fint om läkaren sa direkt att snitt är de han rekommenderar. Blir det upp till mig blir de genast så mycket svårare!

(null)
En bild taget precis idag. Vägde förresten 47 kilo idag på gymmet (med kläder) så de är ungefär 2 kilo upp på 12 veckor. Resan mot 20 har börjat... can’t wait! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback