Foglossning

Gabriella Toresson / 22 April, 2018 kl 08:35 / Allmänt
0 kommentarer


Alltså. När ilse var nyfödd var min syster gravid. Vi var hos henne i Stockholm och vi gick på stan. Hon klagade över foglossning men jag trodde typ inte att hon hade så ont?! Jag trodde helt seriöst att alla sol hade foglossning överdrev en smula. Tills nu. 2 nätter i rad har jag vart vaken och grinat och tyckt så sjukt synd om mig själv 🙈 inatt vaknade jag första gången vid ett och höll på att gå av av smärta. 3 gånger mellan 1-7 har har vart uppe och värmt en rispåse (vi har ingen Micro så det är inte gjort på 1 minut) och då har de lindrat litegrann iaf. Hur jag än ligger med kuddar, mage och ben BRINNER min svank och mina höfter typ. Vid 02.00 inatt sa jag till Sebbe att vi måste åka till Karlstad idag (söndag) för jag behöver MIN säng. Men nu har vi kompromissat så vi åker imorgon (måndag) istället för tisdag. Vad händer med min kropp? Kommer det vara såhär i 14 veckor till? Det kommer jag knappt överleva känns det som. Det kommer jag ju såklart, men inatt ville jag ringa förlossningen och fråga när man kan plocka ut bebisen utan att den blir jättejättejätte dålig.  

Alltså, jag har aldrig tyckt såhär synd om mig själv. 🙈

Sebbe satt och läste om detta och sa "ja, man har det för att bäckenet gör plats för att föda ut bebisen. Men du ska ju inte ens göra det. Fattar hon inte det?" 

Nej precis lillo, du ska inte ut ur min vagina så sluta jiddra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback