Snart en ruinerad ensamvarg!

Gabriella Toresson / 25 Oktober, 2017 kl 23:01 / Allmänt
1 kommentarer


Wei! Håret är nu beställt så på tisdag blir de nog bra igen! Om än ruinerad.. 

Dagen har gått i ett ungefär. Hämtade Ilse på föris, åkte hem och åt lunch sen skjutsade vi bea till tåget. Sebbe är borta så jag och ilse åkte på "tjejmys" som hon kallar det. Vi åkte alltså och fikade. Sen hem, fixade middag till lillen och fick i henne det. Sen åkte vi och handlade och sen hem för kvällsfika och läggdags. Nu har jag landat i ett riktigt varmt badkar. Ääälskar att bada. De är det första jag gör när jag får tid över. Det är verkligen min egentid 👌🏼 
De senaste veckorna och de kommande är verkligen inte lätta veckor. Sebbe o co är borta väldigt mycket, typ varannan dag känns de som. Så jag och vilse sitter fast i varandra alla veckans timmar förutom de 8-9 timmar hon är på föris. Intensivt. 

Jag har absolut inga problem att vara ensam hemma. Jag tycker det är väldigt skönt när Sebbe är borta (får man säga det?), i lagom dos såklart. Jag behöver liksom min egna tid och lite tysthet 🙈 Jag skulle nog kunna lägga mig under kategorin ensamvarg. Men det är såklart en himla tur! 
Nu ska jag kliva upp och bära in ilse till vår säng och sen sova! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen känslan att vara själv, skönt men inte för mycket eller för länge. Man behöver några timmar att andas också utan barn eller iaf en på förskolan.
Hoppas håret blir fint! Jag funderar med på det med yngsta sonen somnar med en näve hår i handen och drar i mitt hår för det mesta så frågan är om det kommer sitta kvar?
Kram

2017-10-26 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback