Bråk, skrik och grin!

Gabriella Toresson / 26 Oktober, 2017 kl 19:45 / Allmänt
1 kommentarer


Min avkomma försöker helt klart knäcka mig. Alltså hon är så arg hela tiden. Hon skriker åt mig, säger emot, slåss, knuffas och har svar på tal precis jämt. Jag är helt slut! 😅 Såklart är hon snäll och sjukt rolig mellan varven men våra bråk avlöser varandra! Så tröttsamt. 
Sebbe gör ju i princip alltid som hon vill så det är lättare för honom. 

Vi har precis haft besök. Alltid trevligt med främmande! Bra med kompisar till Ilse men minst lika skönt för mig att ha någon/några att surra skit med några timmar. 
Nu ligger jag på soffan och kollar hockey och ilse ligger och snarkar bredvid mig. Hon somnade efter 4 minuter av matchen så hon var rejält trött. Men hon vaknade tidigt imorse så jag förstår henne! Börjar själv bli lite trött faktiskt 😅

Nu ska jag återgå till matchtittandet då period nummer 2 börjar. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Dom ska slå sej fria å bli egna nu. Jäävligt jobbigt!😅 Sigge skriker alltid ”-MAN FÅR VA ARG MAMMA!!!” Japp, men inte för allt, hela tiden. Tagga ner. Tur dom är gullig åxå.😍

2017-10-27 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback