Bajsproverna förföljer mig!

Gabriella Toresson / 11 Oktober, 2017 kl 16:13 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har vi vart hos doktorn, Ilse och jag. Hennes mage är skrämmande lik min så det ska vi kolla upp nu..
Har redan lämnat några blodprover men alla dom var normala så nu ska vi lämna ett avföringsprov för att utesluta alla inflammatoriska tarmsjukdomar. Det finns ju en viss ärftlighet i det. Väldigt ovanligt att så små barn som Ilse har det men jag tänker nu att dom får utesluta allt som går att utesluta. Så synd om henne när hon sitter på toaletten och grinar och har ont i magen. Känner igen mig själv så mycket i det så jag vill nästan gå sönder inuti! Hon var iallfall väldigt duktig hos doktorn. Lät honom göra alla undersökningar utan att hon sa emot en enda gång. Då blev man allt lite varm i hjärtat, när hon för det mesta nu för tiden bråkar med oss. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback