Sundsvall!

Gabriella Toresson / 12 November, 2017 kl 21:06 / Allmänt
1 kommentarer


Känns ändå väldigt fint att vara hemma! Såklart super mega trist att Sebbe aldrig kan få dela saker med oss men han fick iallfall vara hemma med oss några dagar. Självklart går det ingen nöd på oss då vi ändå är ganska vana att vara utan honom men det är trist ändå. 
Men om vi trivs bra i vårt hus alltså. Så bra! Jag trodde jag skulle vara rädd att sova här hemma själv men de gick ju fint. Vi sov ju själva i somras men då var de ju inte kolsvart ute. 
Vi har inte gjort mycket alls här hemma mer än att hänga med våra nära och kära. Väldigt trevligt! 

(null)

Vi längtar efter vår kille hemma i Karlstad ♥️


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Hur går det med magen och allt?
Funkar det bra med stomipåsen?

Är det tänkt att du ska koppla ihop det snart eller alltid kommer ha den? Hoppas det inte gör något att jag frågar!
Ha de bra!

Svar: Det går bara bra! Det funkar utmärkt 👍🏼
Jag kommer inte göra det inom de närmsta åren :)
GabriellaToresson

2017-11-25 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback