Försök till att boka en minisemester.

Gabriella Toresson / 17 Maj, 2017 kl 13:43 / Allmänt
0 kommentarer


Det blir inte mycket till semester för oss igår. Eller jo, hem ska vi ju. Men jag menar semester Semester.
 
Men vi ska iallafall försöka ta oss till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld! Jag har velat åka dit så länge och när vi bodde i Växjö hade vi ju nära, men då var Vilse så liten så det kändes nördigt om jag skulle åka dit med en bebis för att jag ville. 
Nu har jag ju lyckats göra Vilse till ett Astrid Lindgren-freak och det är ju fantastiskt. Så vi ska åka till helgen eller i början på nästa vecka. Ska försöka pricka in så vi får bra väder. Inte roligt att vara där om det regnar.
 
Nästa år vill jag åka på en riktig Sverigesemester. Jag kommer ju inte längre än till arlanda innan jag vill hem om vi är påväg till utlandet så utlandsresor är inte riktigt min grej. Så en Sverigesemester skulle verkligen vara ngt för mig!
Sverige är fantastiskt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback