En kväll på skatan.

Gabriella Toresson / 21 Juli, 2017 kl 22:28 / Allmänt
1 kommentarer


Nja, kanske är kväll fel ord att använda. 17-19 räknas kanske mer som eftermiddag? Iallfall så har vart sugen på att åka ut till skatan och äta några dagar nu men de har inte blivit av förrän ikväll. Vädret var helt okej så vi bestämde oss för att dra dit. Jag, Sebbe, Ilse och Louis. Alltid lika spännande att ha med dem båda. De slår halvt ihjäl varandra men de första Ilse frågar efter när hon vaknar är Louis, tror de är tvärtom också. Det gick alla tiders, enutomordentlig systerson och en trött ilse. Men hur mysigt är det inte nu när de har blivit lite stora och man kan ta med dom på sånna här saker? Jag föredrar helt klart 2-åringar framför bebisar ALLA dagar i veckan. Bebisar är tråkiga. 

Jag sa åt de skulle få glass om de såg glada ut när jag knäppte bilden. OM dom ville ha glass? 😂



Jag åt rökta räkor till förrätt och fiskgryta till varmrätt. Mums. Eller egentligen blev de tvärtom för allt kom in samtidigt så jag åt räkorna sist. Älskar rökta räkor alltså! Efter vi ätit köpte vi med räkor och aioli till syster och for dit med. Sen åkte vi hem. Ilse somnade i bilen så vi hade ET med Louis. Mysigt! Inte ofta han vill vara med oss utan sin mamma!

En fredag helt i min smak! Fick tom några badtimmar idag också. Inte igår det var badväder här hemma inte... 



Älskade trollungar! Tänk va lycklig man har blivit sen ni kom till oss!


Kommentarer
Postat av: Gertie

Vilka sötnötar!!!

2017-07-25 @ 00:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback