Tillåt mig att flytta hem!

Gabriella Toresson / 26 Januari, 2017 kl 21:19 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har alltid hemlängtan, mer eller mindre. Sen huset stått färdigt har den vart värre än någonsin. Vill bara flytta hem till vårt hus nu. I en videointervju sa min man att han skulle önska att spela hockey i 10 år till och då knöt det sig i min kista. 10 år till på vift? 
Man missar så mycket när man bor hemifrån. Bara en sån sak som att få gå på fotbollscup och träffa folk att surra med. Sen skulle det såklart inte vara fel att ibland kunna få lite avlastning.
 
Vi längtar tills vi får bo närmre Ilses fantastiska kusse! Snart kommer en till -v-
 
 -
 
Fyfan va jag tycker att alla mina kompisar med barn som bor ifrån alla sina nära och kära gör det bra! Jag tycker att det ibland kan vara kämpigt med ett barn. Men ni med två, hatten av för er! Jag beundrar er!!! 
 
Som ni säkert förstår så borde min man ha tänkt en och två gånger innan han föll för min fantastiska charm, när jag stod bakom kassan på frisörsalongen med tandställningen. Jag är inte den bästa tjejen man kan välja när man spelar hockey. Eller har vilket jobb som helst förresten som kräver att man ska flytta ifrån Sundsvall. Såklart hade det varit väldigt mycket enklare för min make om jag vore en sån som älskade nya städer och äventyr. Hehee...
 
Nåja, jag längtar hem till vårt hus och våra familjer. Längtar ihjäl mig till jag får hem och fixa och dona!
 
 
 
Helt klart ska jag ha en sådan på vitrinskåpet! 
(Bild från pinterest)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback