Sjukstuga!

Gabriella Toresson / 30 Januari, 2017 kl 12:45 / Allmänt
1 kommentarer


Så kom dagisbacillerna och tog min lilla flicka. En vecka hann vi med innan hon blev sjuk.. Idag och imorgon minst kommer vi vara hemma. Himla oturligt för mig eftersom jag hade tid hos sjukgymnasten imorgon. Men det är ju inte hela världen. Huvudsaken lillen får vara hemma och bli frisk.
 
Det är drygt när barn är lite sådär småsjuk. Pigg och vill göra saker fast man kan inte göra någonting för dom är sjuka. Igår och i förrgår hade Ilse runt 37,7 i feber. Alltså så lite feber att de inte ens märktes på henne att hon var sjuk, men hon är ju ändå det så man kan inte hitta på något roligt. Så segt! Idag verkar hon var feberfri om vår temp fungerar som den ska. Men hon är väldigt hes och snorig. Alltså inte i skick för att hänga en hel dag på förskolan. Vi får se när hon återvänder!
 
 
Känns som att vår lilla dam kommer ha väldigt mycket komp att ta ut i vår då vi (läs JAG) kommer vilja åka hem så fort Sebbe får ledigt! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Samma här! Pigga tjej men med feber och ont i halsen för 5 dan.😩 Ringer runt och jagar halva stan för att få tid för halsprov!
Hoppas Ilse blir bättre snart!💕

2017-01-30 @ 13:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback