Rea och ensamma dagar!

Gabriella Toresson / 03 Januari, 2017 kl 21:26 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har jag och Ilse ätit lunch på Ikea och gått en sväng på stan. Det egentliga ärendet ut mot bergvik var att lämna tillbaka kläder som jag köpt till Ilse till nyårsafton, som tyvärr var för stort. Men väl där ute så inser jag att påsen hängde kvar på dörren hemma så då fick de blir lunch på ikea istället.
 
På eftermiddagen traskade vi ner på stan för att lämna tillbaka istället och efter det gick jag in på den butiken jag sett jackan på, för att se om den fanns kvar. Och de gjorde den och den var nu nedsatt till 50%. Så efter en övervägningen med plånkan så slog jag till. Väldigt trevligt med en ny jacka, såhär efter 9 år. Välbehövligt! 
 
Nu har precis lillsnäckan somnat och jag kollar tv.. Somsagt så sover ju inte Vilse på dagarna nu för tiden men är man ute och går med vagnen runt 16-tiden däckar hon direkt, och det hände ju idag såklart. Så min lugna kväll
i soffan blev inte så lugn! Hehe..
 
Idag har det kommit snö här i Värmland men jag hoppas på att det kommer mer inatt så vi kan ta en tur med lillens nya madrass imorgon! Vi har 2 dagar till att fördriva på bästa sätt utan pappan i familjen! 
 
 
På fredag nästa vecka är det dags för slutsamråd (kallades tydligen inte slutbesiktning) och efter det får vi förhoppningsvis flytta in. Dock är det ju fredagen den trettonde så man ska aldrig vara så säker..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback