INREDARE & HOMESTAGINGKONSULT!

Gabriella Toresson / 30 Januari, 2017 kl 21:03 / Allmänt
3 kommentarer


Är lite sugen på att läsa en utbildning till inredare och homestagingkonsult. Har kikat på det sedan vi flyttat till Karlstad men det är ju svårt att få fingrarna ur. Har ju sökt sjuksköterska några gånger men jag vill bli något NU. Sebbe är duktig och kör sitt race och jag går bredvid och blir sakta men säkert ingenting. Det är inte en attraktiv känsla.. 
 
Inredning är ju något jag tycker är väldigt skoj och jag skulle absolut kunna tänka mig att jobba med något inom det. Den utbildningen jag kikat på är på distans och man läser 50% under ett år. Känns helt klart som något för mig! 
Men vi får se hur det blir, känns som att jag kanske skulle behöva bidra med något till familjekassan efter 2 år som mammaledig ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Det låter som en rolig utbildning🌟 vart hittar man den?

2017-01-31 @ 21:20:21
Postat av: En annan hockeyfru

Har läst din blogg ett tag & ville bara säga att jag känner igen mig nåt enormt i mycket av de du skriver. Hemlängtan, ingen barnvakt, svårt med jobb, känslan av att alla lär sig & utvecklas och själv förtvinar man då mannens karriär går först...
Den blir bättre, nu bor vi hemma med större barn och i egna huset. Din tid kommer!
Kämpa på, du verkar vara en kämpe utan dess lika. Massa kramar J

2017-01-31 @ 21:28:31
Postat av: Anonym

Åh ja!! Sök till sjuksköterska, världens bästa och givande jobb!! (Minus för pissigt schema bara, men det äre värt många gånger (; )

2017-02-11 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback