Håll-käften-frihet!

Gabriella Toresson / 21 Januari, 2017 kl 22:23 / Allmänt
2 kommentarer


Jag är en väldigt petit person. Cirka 156 cm lång och 42 kilo tung (japp, har spräckt 40 kg nu) Men fasen vad arg jag kan bli. Och folk vill inte se mig så arg. Hehe.. inte alltid det bästa att i princip kunna klösa ögonen ur folk men ibland är folk så fruktansvärt elaka att de egentligen inte skylla förtjänat annat. 


Jag är väldigt lätt att reta upp och jag kan inte knipa igen när någon beter sig som ett arsel. Nått jag har extremt svårt för är otroligt missunnsamma och avundsjuka människor som ägnar sina lediga timmar åt att sitta och skriva massa skit åt andra på sociala medier. Nu är jag gift med en grabbsing och har väl ändå ganska många kompisar som de titt som tätt står om i vi säger tidningen. (Speciellt om denna har gjort något dåligt) Och alltid måste ett gäng personer som förmodligen själv hade en etta i gympa skriva onödiga och rent av stygga kommentarer som skulle såra vem som helst. 

Och eftersom jag är som jag är, så kan jag inte låta bli att ge svar på tal. Jag vet att jag borde låta bli och att det inte är till någon nytta, men alltså skriver någon något om min man eller någon annan jag gillar sådär halvmycket så blir jag så rasande så jag på riktigt skulle kunna brinna upp. Jag kokar och min bröstkorg blir ALLTID knallröd. 
Jag kommer aldrig kunna låta någon behandla mina nära och kära dåligt, jag kommer alltid säga ifrån och försvara dem. Även om de bara rör sig om avundsjuka kommentarer på fejjan, så är de faktiskt inte okej. 

Det värsta med dessa medelålders män (det är mest män som kommenterar elakt på sportsidorna har jag märkt) är att dom för de mesta har barn. Kan vi inte bara försöka lära våra barn att vara snälla och att har man inget snällt att säga så kniper man? 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gabbis har hört om hur besvärligt du haft det.
Jag blir glad att se att du blivit bättre och mår bra.
Ha det bra
Mvh Nobba

2017-01-23 @ 08:26:37
Postat av: Amanda

Hej! Ville bara skriva och säga att du är fin som du är och verkar vara en helskön tjej :) Ta inte åt dig av folk som tittar och slänger elaka kommentarer!Håll huvudet högt och kämpa på😊 Heja dig 👍 Kram

Svar: Tack! Det var snällt skrivet :)
GabriellaToresson

2017-01-25 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback