Snart har 8 veckor gått!

Gabriella Toresson / 03 Augusti, 2017 kl 22:25 / Allmänt
0 kommentarer


SNAAAAART har åtta veckor gått sen jag har hos doktorn sist. Åtta veckor av kortisonanvändning är snart förbi. Skönt, har räknat ner. De sista veckorna har jag känt mig svälld, främst i ansiktet. Kanske att jag inbillar mig, men det är känslan. Hoppas att jag ska slippa använda det mer nu. Andra omgången sedan i december, det är ju såklart ingen hit. Om jag fortfarande behöver medicin efter dessa åtta veckor hoppas jag på att klara mig på något lite mildare. 
 
Håret har börjat växa också, det är ju extremt asdålig kvalitet på det som är långt (kort) men jag ser i botten att nytt hår har börjat växa ut. Tråkigt nog tar det ju tyvärr några år innan det är ute. Hade ju fått så bra kvalle precis innan allting hände. Nu får jag vänta och vänta igen. Suck! Är så sugen på att sätta i hårförlägning, men det är ju så satans dyrt! 
Jag är ju bra på att tänka "det är ju bara hår etc" men jag tycker faktiskt inte att det är roligt. Jag tycker tyyyp att det är värre att ha tappat håret än att bli av med halva tarmsystemet. Och det trodde jag faktiskt inte om mig själv. 
 
Aja, bara att kämpa på och sluta gnälla för lite hår! 
 
Behöver absolut inte ha längre hår än sådär, men jag vill inte att det ska fattas hår i vissa partier när man plattar det!!! FÅR PANIK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback