Målat igen..

Gabriella Toresson / 09 Augusti, 2017 kl 22:09 / Allmänt
0 kommentarer


Idag lämnade Sebbe oss för några dagar i Strömstad innan jag och Ilse kommer efter. Det ska (redan, känns som säsongen tog slut igår!!) spela sina första träningsmatcher i veckan och sedan ska vi bara hänga i Strömstad under helgen. De tidigare åren vi bott här har vi vart där också och förra året klämde jag Vilses finger i en toadörr, får rysningar när jag tänker på det. Jag kommer springades ut till Sebbe och grinar, helt allvarligt trodde jag att jag hade mosat hennes pekfinger. Tur de fanns lagläkare på plats som kunde hjälpa till! 
 
Just nu håller jag på att måla om Ilses säng. Jag målade ju om hennes rum för några dagar sedan och tyckte inte riktigt att sängen passade in så jag bestämde mig för att måla om den. Stövlade in på stuvbutiken idag med Ilses docksäng i högerhanden och Ilse på vänstra höften för att få exakt samma färg på hennes säng som på hennes docksäng. Just nu ser det väldigt bra ut, får väl se hur det ser ut imorgon i dagsljuset. Jag är ju en sån som bara målar där det syns. Jag målar alltså inte baksidan osv, känns lite överkurs tycker jag! 
 
Återkommer med resultat. Nu bör färgen ha torkat så jag kan nog bädda nu...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback