Solig lördag!

Gabriella Toresson / 24 September, 2016 kl 21:01 / Allmänt
0 kommentarer


En lång rackarns mysmorgon hade jag och ilse idag. Vi mös i pyjamas ända tills de var dags för hennes lunchnap, då hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för en runda på stan. När maken kom från ishallen så gick vi ner på stan och kikade lite affärer och fikade. På hemvägen kom solen fram och de blev så varmt!

Vi har ute enda till klockan slog 17.00 skulle jag gissa på, då gick vi in och lagade mat!

Nu står mannen min och kokar ihop en egen chokladsås, han gör den bästa! Så nu ska vi mysa. Ilse ligger här bredvid mig i soffan och snarkar för fullt!
Mysig lördag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback