Kalla oss fyndfamiljen!

Gabriella Toresson / 13 Oktober, 2016 kl 22:48 / Allmänt
0 kommentarer


Vi (läs jag) är väldigt bra att handla på rea. Inte kläder dock då jag hatar rea i butiker för de blir så satans stökigt. Ryser när jag tänker på zara i rea-tider. Jag skulle säga att jag är väldigt bra att hitta olika erbjudanden. Idag skulle vi till Ikea för att kika lite grejer till huset. Jag sa till Sebbe redan innan att de kommer spåra ur. De brukar bli så när de handlar om oss. Och vad hände? Jo, de spårade. Vi handlade lampor, tallrikar, bestick, kastruller, toaborstar och en SÄNG. Ja, såklart vi behöver ha en säng till huset så de är väl inte så konstigt. Men nu är de ju cirka 2 månader kvar till huset är klart så det var väl inte planerat att köpa säng precis nu. En säng tar ju en del plats.
Men, vad får vi syn på? Jo, precis den sängen vi ska ha på halva priset. Som Ove Sundberg säger "halvaaa priset". Ja, då kunde vi ju inte låta bli såklart. Bara korkat att inte handla saker som man ska köpa när de är rea etc.
Jag har tex redan köpt julklappar för att det är så mycket erbjudanden överallt nu. Bara korkat att inte göra så. Det blir Ju mer julklappar också 😄👍🏼

Nu har vi fyllt ett helt rum hos svärisarna och snart kommer även soffan och fåtöljen (som vi också köpte för 20%) dit så då ryker nog ett till rum för dom. Tur de är snälla och har ett stort hus! Mamma och Uffes gästrum är också ganska fullt med grejer vi köpt. Min mamma är inte superglad över det precis! Haha.. dom har inte riktigt lika stort som svärisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback