Åker hem!

Gabriella Toresson / 11 Oktober, 2016 kl 22:22 / Allmänt
0 kommentarer


Ni blir fler och fler som hittar hit nu när jag blivit lite mer aktiv här! Kul!
Men vilka är ni egentligen? Hur hittade ni hit? Jag är ju inte någon som markandsför bloggen speciellt mycket på andra sociala medier!

Imorgon åker vi uppåt i landet i några dagar. Ska bli fantastiskt att komma och och tanka lite "mammatid" sa till Sebbe häromdagen att jag hade mammalängtan. Dagen efter det ringde Sebbe och sa att vi kunde åka hem. Gud hör bön!
Ska bli fantastiskt kul att få se huset nu, förmodligen kommer alla innerväggar sitta på plats i slutet på veckan så då får man ett hum om hur det kommer bli på riktigt! Så pirrigt och så kul!

Varje kväll letar jag febrilt på internet efter inspo till huset, finns så mycket fint jag vill ha! Nått som vi verkligen komma söka, tills vi hittar det perfekta är en serveringsvagn, eller drinkvagn kanske man säger? Vi vill ha ett sånt men lite fina saker på! Åh! Kan inte vänta längre känner jag. Den här processen har varit så sjukt lång så nu vill vi bara knäppa med fingrarna och få december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback