Bröllop i dagar 3!

Gabriella Toresson / 17 Juli, 2016 kl 20:50 / Allmänt
0 kommentarer


Den här helgen har vi vart på bröllop, min kusin och hans shanga gifte sig igår! Helt magisk helg måste jag säga, även fast party var lite roligare innan man fick barn. Allt var helt perfekt och de måste ha vart en dröm som gick i uppfyllelse att få gifta sig så otroligt fint som dom hade det! Helt magiskt att kliva in i spegelsalen måste jag säga, som en scen ur sex and the city!

Vår lilla avkomma fick spendera helgen med sin farmor och farfar och hur tur får man ha det i farmor-och-farfar-lotteriet? Helt klart den bästa farmorn och farfarn man kan ha, har min unge fått! 👌🏼

Hur snygg är inte min kusses fru? En skönhet utan dess like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback