Life is life!

Gabriella Toresson / 27 December, 2016 kl 20:51 / Allmänt
1 kommentarer


Som minst har jag vägt 36 kilo, det var 2 dagar innan jag blev utskriven från sjukhuset. När jag ser bilder från det, så får jag kalla kårar. Så fruktansvärt hur mycket kroppen kan förändrar på så kort tid. Förmodligen väger jag inte jättemycket mer just nu. Men jag ser inte så sjuk ut nu som jag gjorde då. Man ser minst sagt att jag vart dålig. Men det bryr sig inte försäkringskassan om inte ;)
 
 Här har vi en nyligen stomiopererad tjej. Även om jag inte blir speciellt glad över att se den bilden, så måste jag ju ändå tycka att min kropp är fruktansvärt grym. Flera års kamp och 3 veckors totalt krig och jag står ändå där. Halvt naken och posar för min karl ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma är

Världens finaste och bästa unge, du skrämde fullständigt skiten ur mej under dessa 3 veckor. Älskar dig.

2016-12-27 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback