Hemma!

Gabriella Toresson / 18 December, 2016 kl 16:21 / Allmänt
1 kommentarer


Igår kom vi äntligen hem! Helt ljuvligt! Även fast jag bor i Karlstad så är Sundsvall de jag kallar hem! Folk blir snurrig när jag är i Karlstad och säger att jag ska åka hem! 


Idag har vi vart en sväng och kollat in huset och de blir ju så fint! Önskar att kakelkillarna var sånna som jobbade söndagar när de behövdes men tydligen inte. Skämt å sido, det blir väldigt fint och jag vill flytta in nu och aldrig åka därifrån. 

Efter en sväng till huset och på Sibylla så åkte jag ut till Alnö och fick massage hos Kicki! Så sjukt skönt men ont. Nu väntar jag med spänning på träningsvärken! 

Nu ligger jag och glor på mamma, Louis och Ilse som bakar bullar och det är totalt kaos 🙈 
Vi längtar efter att Sebbe får lite julledigt nu! 



Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Fint :-)

2016-12-18 @ 16:29:39
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback