Ett stycke hus!

Gabriella Toresson / 30 December, 2016 kl 13:06 / Allmänt
1 kommentarer


Nu tror jag minsann att se börjar närma sig inflyttning i vårt hus! Idag har jag ringt på kommunen för att boka slutbesiktning (det hette visst något annat) men hon som ska göra det var ledig så får ringa igen på måndag. 


Andra veckan i januari hade jag tänkt boka besiktningen till för då är det förmodligen klappat och klart tills vi kommer hem med flyttlasset! Har ju ockuperat ett rum hos mamma och svärisarnas garage med möbler. Om jag längtar nu? Svar ja! Vill bara knäppa med fingrarna till vecka 2 och teliportera mig hem. Underbara älskade hem! 

Ett stycke farstukvist! Samma golv ska vi ha i hallen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ni bo där permanent eller när ni är hemma bara?:)

2016-12-30 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback