Home!

Gabriella Toresson / 25 Augusti, 2016 kl 12:23 / Allmänt
0 kommentarer


I helgen var tanken att vi skulle åka hem till Sundsvall. Eller egentligen tänkte jag och lillen åka hem redan förra veckan eftersom S var borta 5 dagar och sen stanna hem till söndag denna veckan. S har ledigt lördag & söndag (det kommer dröja till nästa gång) så han hade tänkt bila hem imorgon och sen skulle vi åka tillbaka tillsammans på söndag. MEN det ska ju alltid kosta så grymt mycket att flyga från karlstad, så det får dröja..
Såklart hade de vart grymt roligt att åka hem och se vårt hus men det får vänta till jul. (När det förövrigt ska stå helt färdigt)
 
Himla spännande att se huset nu. Det har varit en låååång väg från det att vi köpte tomten till nu. Överklagande (och jobbiga!) grannar har verkligen dragit ut på tiden men nu så äntligen kan man se ett ljus i tunneln. Jag sa till min make igår att han får signa i sibirien eller nått så jag och Ilse kan flytta hem. Hehe, skämt å sido men såklart skulle vi allihopa tycka att det vore grymt att få flytta hem nu. Men det kommer nog dröja x antal år till. Vi är nog inställda på att flänga runt i 7-10 år till iaf.. Härligt det! 
 
Tak, en farstukvist och en balkong ska dit. Sen är det de invändiga kvar. Vi längtar tills det blir färdigt! 
Tänk att detta är vårt hus! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback