Fotbollscup och hämtmat!

Gabriella Toresson / 06 Augusti, 2016 kl 20:42 / Allmänt
0 kommentarer


Lillsnäckan vår har somnat sött i sin säng. Nää, vem försöker jag lura.. Jo, sover gör hon men hon somnade inte lugnt och harmoniskt. Faktum är att han är hemskt elak nu för tiden. Knuffas, nypps rivs osv. Så hon kör hela registret på en innan hon somnar. Alltid går man ut från hennes rum med ett nytt rivmärke på näsan.. Vet liksom inte hur jag ska göra för att få henne att sluta?

Jag har satt mig i soffan och väntar in mannen som kommer hem med mat och en godispåse. Mums! Är en riktig gottegris jag, även om de faktiskt blivit lite bättre.
Familjen är och hälsar på oss för Petter spelar SM i fotboll här nere. De kom i tisdags så de har vart full fart sen dess. Mys! Älskar att ha dom nära mig! Vill alltid ha det!

Nu piper tvättmaskinen. Som förövrigt går varm här hemma 💤

Min älskling! På måndag börjar du på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback