Vill skriva men vet inte om vad...

Gabriella Toresson / 04 September, 2014 kl 18:47 / Allmänt
1 kommentarer


Jag känner för att bli mer aktiv här på bloggen. Är ju ändå väldigt roligt att kunna gå tillbaka i tiden och läsa vad man gjort. Är väldigt glad för att jag bloggade när vi bodde i USA för det är väldigt roligt att läsa. Inte för att jag var någon värsting-bloggare men det är tillräckligt med det som finns. Det är ju ändå för mig egen skull som den här bloggen finns till. 

Problemet är vara att det inte finns så mycket att skriva om. Jag gör ju inte jätte mycket mer än att jobba om dagarna. Och det är ju inte så festligt att skriva om. 
Just nu står jag och lagar mat till mig själv. Hur trist är det på en skala? Sebbe åkte imorse och kommer hem på söndag så jag får roa mig själv i dagarna 4. Ska nog gå bra det med! 

Räknar ner till nästa fredag för då åker jag till Stockholm och träffar mamma, Iza och Petter. Längtar väldigt mycket till det! Kul att åka till Stockholm för att shoppa och att träffa dom! 

Nu ska jag fortsätta hålla koll på mina sparrisar som ligger och kokar och senare blir det hockey på datorn och fotboll på tvn. Man måste ju stötta sina familjemedlemmar! 👍

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar också att få träffa er. Älskar er puss o kram.,

2014-09-05 @ 08:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback