Internetshoppare med pannlampa!

Gabriella Toresson / 18 September, 2014 kl 20:11 / Allmänt
2 kommentarer


Eftersom Sebbe slog till på att bryta käken i Tyskland och blev kvar på sjukan där i 1 vecka så blev det inge Stockholm för mig förra helgen. Tråkigt men sant. Hade sett fram emot att shoppa och ÄTA! Haha.. Hade ju sparat mig för att shoppa i Stockholm. 

Eftersom de inte blev så så internethandlade jag igår. Det är roligt det också, handlade grejer till rummet som den lilla ska ha. Har kommit på att jag inte har en aning på hur ett barnrum ska inredas?! Just nu är det inte så väldigt nödvändigt med ett eget rum såklart men eftersom vi hade ett rum över så var det lika bra. Även om en bebbe inte har sån stor nytta av ett eget rum så vill man ju ändå att det ska vara mysigt där inne. Men jag vet inte hur man får till det så?! Haha.. Och Sebbe är inte världens bästa hjälp då han inte bryr sig så mkt om inredning :P Nåja, får väl se om jag får till någon mysfaktor när alla grejerna är på plats. 

Just nu sitter jag bara och virkar medan Sebbe glor på hockey. Börjar komma en bit på vägen på filten jag la upp för ett tag sen, men mitt tålamod börjar tryta. Vill att de ska bli klart på en gång. Jag är ju inte överdrivet snabb så de tar ju ett tag för mig.. 

Nåja. Nu blir det glass.. 




Kommentarer
Postat av: Syster

Tur du har en mamma som är en fena på inredning och att du har en syrra som börjar jobba på inredningsbutik! 👍🙊

2014-09-19 @ 12:55:54
Postat av: Lina

Hej!! Så himla kul att börja inreda för barnrummet. Har du sett miniwilla på instagram? Tycker hon har rätt bra smak i både inredning för barnrum och barnkläder. 😊 hoppas allt är bra!

2014-09-22 @ 08:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback