Hockeymatch och V75

Gabriella Toresson / 25 Januari, 2014 kl 16:17 / Allmänt
0 kommentarer


Nu har mannen precis lämnat hemmet och kvar sitter jag och väntar på att det ska bli min tur. Det är match ikväll och den börjar 18.30 :) Hoppas såklart på att de vinner så Sebbes goda humör fortsätter ;)
 
Idag har jag och mannen spelat på trav. Vi har inte spelat tillsammans, utan han gjorde sitt system och jag mitt. Men vi kommer såklart dela på pengarna om någon vinner. Tror dock inte att mina chanser för vinst är så stor. När jag skulle göra det där systemet var jag på Maxi och jag hade ingen aning om hur man gjorde. Det slutade med att jag ringde pappa och han fick säga vilka jag skulle ta, sen kryssade jag i lite extra hästar här och var :P Men man kan ju alltid hoppas på att man blir ekonomiskt oberoende ikväll, enligt Erixon är det jackpott. En arbetslösing som mig skulle verkligen behöva dra in lite stålar! Nåja, vi får se hur det går i både match och trav! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback