Here we go again!

Gabriella Toresson / 11 Januari, 2014 kl 21:34 / Allmänt
0 kommentarer


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm, det vet jag faktiskt inte.. Vi flyttade ju från Sundsvall till Växjö, men flyttat från Sundsvall hade jag ju gjort en gång innan..

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit bra! Första halvan var riktigt bra, jag jobbade väldigt mkt på våren och det var grymt skönt! Hösten har vart halvtuff men man ska INTE klaga.

Blev du kär i år?

Jag var ju redan kär <3

Vad är din största framgång 2013?


Vet inte om mina framgångar har avlöst varandra direkt J

Bästa köpet?

Våran läga hemma i Sundsvall kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?

Jag är inte direkt någon storspenderare, men jag får väl saga möbler till lägenheten I växjö antar jag =)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Man blir ju ÖVERlycklig när Elias får positiva besked hos doktorn <3<3

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Veronica Maggios senaste skiva.

Vem har du umgåtts med mest?

Den är nog min familj, Sebbe och våra nya Växjökompisar

Har du haft ett förhållande under 2013?

JA!

Vart reste du under 2013?

Jag var i Italien och i Turkiet!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Hehe, skrev samma sak förra året jag gjorde den här listan, ett EGET FAST jobb.

Vad gjorde du på din födelsedag?

På dagen gjorde jag ingenting alls. På kvällen var jag och alla tjejer ute och åt.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Helt klart ett jobb och en frisk Elias!

Vem saknade du?

Min familj!!

De bästa nya människorna du träffade?

Våra nyfunna vänner i Växjö!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Sluta deppa för arbetslöshet och fortsätt kämpa på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback