Träning

Gabriella Toresson / 03 Februari, 2014 kl 16:02 / Allmänt
0 kommentarer


Var på gymmet tidigare idag och fyfan va jag är klen. Jag veks på mitten när jag skulle göra benböj. På riktigt alltså, benen vek sig på mig! :P Nu ska jag tagga till och gå på gymmet lite oftare så det blir någon ordning och reda på den här kroppen. Tycker att den förfaller mer och mer var dag som går. Inte så kul. Min rumpa skulle behöva en redig skjuts uppåt också.
Det jag kan tycka verka lite jobbigt är att när man väl blivit vältränad då måste man ju hålla efter det. Det är ju ASTRIST att träna ju?!! Verkar som en omöjlighet kan jag tycka!
Speciellt när man skäms för att visa sig på gymet för att man är så kass......suck...... 
 
Nu måste jag ju poängtera här att jag tycker verkligen inte att jag är tjock. Snarare kanske jag skulle behöva gå upp 2 kilo eller 3. Men huden skulle mer än gärna få sitta lite tightare ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback