Tisdag!

Gabriella Toresson / 25 Februari, 2014 kl 10:41 / Allmänt
0 kommentarer


Nu har jag diskat och plockat undan all rentvätt som vi har haft hängandes i lägenheten så nu är det rätt så fint här hemma. Mina kuddfodral kom igår (äntligen) så nu ser soffan riktigt hemtrevlig ut. Sebbe undrade vart han skulle sitta och dricka kaffet igår och fick svar att han absolut inte fick sitta i soffan.. Haha, och det gjorde han inte heller :D Han har inte lärt sig det här med att man inte sitter på eller mosar ihop finkuddar i soffan, men nu efter 3 år börjar han förstå! 
 
Nu ska jag strax bege mig iväg och jobba i några timmar sen ikväll är det ju match igen! Känns som en evighet sen! 
 
 
Morsning korsning! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback