Spindelvarning!

Gabriella Toresson / 10 Februari, 2014 kl 23:31 / Allmänt
0 kommentarer


Sen vi flyttade hit ner har jag sett så gräsligt stora spindlar. Sånna stora jag inte trodde fanns i Sverige. Den absolut största av dem alla har jag sett nere i tvättstugan här. Det är av den anledning jag knappt vågar mig ner i tvättstugan. 
 
Iaf, nu ikväll skulle jag på muggen och precis när jag satt mig ner på toan ser jag en spindel som är så stor i hörnet vid dörröppningen. Våran toa är väldigt liten så skulle vilja säga att jag var typ 40 cm från den. Det värsta djuret är ju spindlar. Så ni kan ju tänka er hur det lät. Först när jag såg den skrek jag till lite och ropade på Sebbe som kom med dammsugaren, han skulle leka fräck och tog bort munstycken men när han såg den så la han liksom slangen efter golvet och försökte pricka in spindeln. Han frågade mig om han var nära men jag ville absolut inte kolla. 
 
Moster Lena säger ju att spindlar ger tur i husen men sånna jävulska as till spindlar kan jag bara inte tänka mig ha krypandes här inne... Vart kommer dessa monsterspindlar ifrån??? 
Detta är en spindel jag dammsög upp för ett tag sedan. Den idag var inte mindre. Svårt att få storleken på bild men den var enorm!!! 
 
Usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback