Söndag!

Gabriella Toresson / 23 Februari, 2014 kl 12:32 / Allmänt
0 kommentarer


Snart ligger vår läga på hemnet! Vi höll ju på fram & tillbaka om att vi skulle lägga ut den på blocket, men det känns som att vi är för långt borta för att kunna styra upp visningar och grejer. Det är bättre att någon som kan och har tid får ta hand om det :) 
Vet inte om jag skrivit det innan men efter att vi fixat det sista i lägenheten så blev den såå mkt finare så jag har lite ångest för att sälja den. Hehe.. Men det är ett måste, det blir helt enkelt för dyrt att ha 2 boenden.. 
Så nu är det bara att hålla tummarna för att någon ens vill ha den, det ska man ju inte ge sig fan på. Jag har sagt till Sebbe att jag tror att jag är en oturskorp i sånna här lägen! 
Jag är riktigt pirrig faktiskt! 
 
Just nu har jag precis satt mig ner i soffan efter att ha städat hela förmiddagen, jag tycker att jag städar och städar men det blir aldrig någon ordning här hemma. Jag har ju min städdag på torsdagar men i torsdags så jobbade jag ju till halv fem så då blev det ingen städning. Jag försökte lägga över det på Sebbe men det blev inget vidare. Jag brukar säga till han att ska hemmet förfalla för att jag jobbar så kan jag helt enkelt inte göra det, hehe :P Nu tänker ni att ett hem med 2 vuxna människor inte ska behöva bli så himla stökigt men JO, det blir det! Vi är grymt bra på att stöka ner!! 
 
Snart kommer mannen hem med pizza (den andra för den här helgen)  som vi ska äta när vi kollar hockeyn. Mysmysmys =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback