Lördag på stan

Gabriella Toresson / 01 Februari, 2014 kl 18:37 / Allmänt
3 kommentarer


Efter Sebbes träning gick vi ner på stan och åt lunch. Jag har vart på grymt dåligt humör de två senaste dagarna så att shoppa lite smått kändes bra. Som jag skrivit tidigare, min syster väckte en shoppingådra i mig. 
 
Och som ni kanske vet så ÄLSKAR jag billigare saker, alltså när man känner att man har gjort ett fynd måste vara den bästa känslan? Iaf så gjorde jag det idag. Hittade en blus som kostade 299kr på hm, när jag skulle betala den så gick den in under rean och kostade 50 kr! Jag var tvungen att fråga i kassan om hon verkligen var säker på att den var på rean, för jag har nyligen sett den på hemsidan nämligen. Hon sa iaf att det var rätt så jag betalade och gick. Himla trevlig känsla! =) 
 
Nu ska vi alldeles snart laga mat och sen ikväll är det ju melodifestivalen! Tråkigt nog ska Sebbe upp och träna imorgonbitti. Det brukar ju ofast vara ledig på söndagar men inte imorgon...
 
Känner mig lite som Bettan i karlsson på taket.
(Om ni tycker tungan är gul beror det på att jag nyss sugit i mig en fillidutt) 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Bloggen blev ju jättebra!
Snygg blus, vart är den ifrån????

2014-02-01 @ 23:09:01
URL: http://izabellatoresson.blogg.se
Postat av: Hedda Rönnlund

Fin du är!:)

2014-02-07 @ 11:42:41
URL: http://hheddar.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

Go bild ! :)

2014-02-07 @ 11:55:25
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback