HEMLÄNGTAN och skobekymmer.

Gabriella Toresson / 02 Februari, 2014 kl 12:07 / Allmänt
3 kommentarer


Just NU har jag hemlängtan deluxe. När jag vet att det börjar närma sig att vi ska åka hem så går jag bananas här hemma. Räknar ner dagarna typ. Har funderat lite på det här att man (iaf jag) alltid längtar efter något annat. Nu när jag är här vill jag bara att dagarna ska gå i raketfart så vi kan åka hem.
När vi kommer tillbaka hit kommer jag längta ihjäl mig till säsongen är slut så vi kan åka hem. Jag sitter liksom här och vill att tiden ska gå. Sjukt hemskt egentligen, att man inte tar vara på dagarna mer. Tiden kommer ju aldrig igen så man borde kanske ta mer vara på den! 
 
Hur som helst.
Från en sak till en annan. 
Vilka av dessa skor ska jag välja?
Har beslutsångest.
Höga eller låga?!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linus

Människans absolut största problem GT, antingen sitter man och tänker tillbaka på hur roligt det var förr eller så längtar man till något framöver. Aldrig nöjd med tillvaron, hemskt är det precis som du säger för tiden kommer ju aldrig tillbaka..
Apropå skorna så har jag de höga, de är helt sjukt varma så mitt tips är att du ska ta de låga om du vill kunna använda de vår/sommar utan världens fotsvett! Tror de kan vara snäppet lättare att matcha med också :)

2014-02-02 @ 16:05:03
URL: http://izabellatoresson.blogg.se
Postat av: Emma W

Jag är likadan var det gäller att längta till nya grejer HELA tiden. Hela Nelsons första år bara längtade jag efter nästa "fas" och mer och mer utveckling.. Var aldrig nöjd som det bara var, känns det som. Nu längtar jag tillbaka och vill absolut INGET annat än att stanna tiden. Våga vägra börja jobba i maj…. :(
Håller med Linus på skorna. Jag har också de höga. De blir varma och spännena, som jag aldrig orkat spänna, slår ihop med varann då man går liksom. Så.. de låga tycker jag. Finare till våren och sommaren också!

2014-02-02 @ 19:02:28
Postat av: Anonym

ja tycker också dem höga:)

2014-02-02 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback