Förmiddagsfunderingar.

Gabriella Toresson / 26 Februari, 2014 kl 11:10 / Allmänt
2 kommentarer


Jag ligger fortfarande i sängen och har precis avslutat ett samtal med min norrlänska väninna Jessica. Vi surrade om det stundande slutspelet som komma skall (förhoppningsvis). Eftersom jag med flera var för snåla för att köpa ett årskort för 5000kr har vi inte har några biljetter till matcherna så är ju såklart sugna på att köpa det till slutspelet. MYCKET roligare att se matcherna från läktaren kan jag tycka :) 
 
Men, biljetterna kostar ju typ 350 kr styck och de kommer säkert bli dyrare under slutspelet så det känns så jäkla ovärt att slänga iväg tusenlappar på det. Tåls att fundera på det här men det känns som jag hellre spar de slantarna till en resa efter säsongen kanske! 
Men man vill ju såklart inte heller missa slutspelet! SATAN så dyrt det är att gå på hockey....
 
Nu ska jag kliva upp ur sängen och ta mig en prommis innan min storstädning ska ta fart. Jag är ensam i dagarna 3 så det är bäst att man håller sig sysselsatt :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud va fint det blev både med bordet och kuddaran i soffan. Älskar dej pusspuss/mamma.

2014-02-26 @ 20:36:39
Postat av: Mamma

Kommentaren kom på fel bild hihi...

2014-02-26 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback