En ganska vanlig syn för våra grannar.

Gabriella Toresson / 03 Februari, 2014 kl 12:37 / Allmänt
0 kommentarer


Eftersom vi STORA fönster ganska precis överallt i våran läga så skulle jag tro att våra grannar har insyn från alla möjliga håll. Ibland när jag klär på mig får jag smyga in i nått hörn för att klä på mig iaf underkläder. Jag brukar ibland fråga Sebbe hur många gånger han tror att våra grannar sett mig utan kläder. Det är tur jag inte vet svaret på den frågan. Nästan hela förmiddagarna går jag omkring i klädseln nedanför. Min morgonrock är bäst! Kan vara bästa födelsedagspresenten år 2012! Oftast går jag runt i den tills Sebbe kommer hem.
Jag skulle vilja ha ett par flattered inneskor också, för att min hemmamys-klädsel ska vara komplett..
Just nu går jag runt i tofflorna jag har när jag jobbar och dom är inte så väldigt mysiga. 
 
Helt klart en sko för mig. 
Rosa är den bästa färgen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback