Uttråkad!!

Gabriella Toresson / 06 Mars, 2012 kl 00:47 / Allmänt
0 kommentarer


Hade jag lite att skriva om i Chicago är det inte någonting jämfört med nu. På dagarna nu för tiden gör vi inget alls faktiskt.. Vi ligger mest på hotellrummet hela dagarna. Det finns som inte så mkt att göra här. Vi har tänkt att viska åka till ett köpcentrum som ligger här men vi vet inte när vi ska ta tag i det.. :P Vi ligger mest i sängen och kollar på big brother. När vi flyttade in på hotellet så tyckte vi att det var god tid att köpa big brother 24/7. Så nu kan vi glo på det när vi vill.. Ganska bra tidsfördriv faktiskt! =)
På tal om Big Brother.. Jag vill kräkas lite på Kija faktiskt.. Jag tkr att hon är värre än Hanna W! Hon tycker att hon är så sjuuukt snygg och går runt i den där huset halvt naken hela tiden. Dessutom har hon barn hemma också.. Fyfarao! Jag tycker att hon är så vidrig så jag vill spy på henne alltså...
.
Min favort är helt klart Tenny än så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback