Söndag..

Gabriella Toresson / 04 Mars, 2012 kl 17:08 / Allmänt
0 kommentarer


Blir galen på denna förkylning! Det är liksom snorigt och slemmigt, men inge halsont eller feber. Det är jag ju så klart glad för att jag slipper. Men jag kan ju ändå inte göra något. Det enda jag kan göra här är att simma eller träna på gymmet och jag tränar inte om jag har en enda lite bacilusk i kroppen. Så nu väntar jag på att det ska gå över så att jag kan göra saker!
Dagarna här har inte varit så fartfyllda än så länge. Det finns inte så mycket att göra här. Vi ligger mest på hotellrummet och kollar på våra älskade Tv-program. Men idag måste vi faktiskt lämna rummet så att dom kan städa här inne. Inte för att det finns så mycket att städa, vi har grejer överallt så det är omöjligt att komma fram. Men iaf nya lakan och nya handdukar behöver vi =)
Frågan är bara vad vi ska göra under tiden. Ute snöar det så ut vill jag inte, men vi kanske tar en prommis ändå för att få lite frisk luft!
Frisk luft är det sista som är i detta hotellrum! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback