Peace and love!

Gabriella Toresson / 07 Mars, 2012 kl 17:06 / Allmänt
1 kommentarer


Jag har ju vart på P&L en gång. Då åkte jag hem efter en dag för jag hade hemlängtan ;) haha, jag hann inte se en enda artist :P Men i år är jag faktiskt sugen på att åka dit typ en dag och kolla på Rihanna! Om jag ska sova över där ska jag såklart inte bo i tält (jag vet att folket säger att det är på campingen det roliga är, men jag har vart där en gång och tyckte inte att det var ett dugg kul) utan då får det bli på hotell. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit, titta på Rihanna och sen åka hem. Det är ju bara själva grejen att hon kommer dit liksom. Hon är ju STOR och det skulle vara kul att se! Frågade Iza igår om hon ville hänga med och ja, kanske.. Det håller på från 26 juni-30 juni. Kan tänka mig att de "stora" artisterna är i slutet på veckan. (Man är ju festivalvan;) Det skulle helt klart vara kul att se!
Nått att fundera på!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag ska höra med Linus om vi kanske helt enkelt tar bröllopsresan ner till P&L och bor i tält och har det mysigt ;-)

2012-03-07 @ 20:36:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback