Frukost!

Gabriella Toresson / 18 Mars, 2012 kl 15:36 / Allmänt
0 kommentarer


Har ätit min första och sista frukost här på hotellet. Jag hade ju tänkt äta imorgon så jag har nått att stå på hela dagen. Men jag sätter inte min fot där imorgonbitti... Det var det vidrigaste jag sett till frukostbuffe.. Vofflor, grädde, pommes, bacon, ägg (som smakade skit)..Ja, sen fanns det bara gröt och frukt? Alltså nog för att jag är mästare på onyttigheter, men inte på morgonen..
.
Jaja, snart ska jag ta på min shorts och gå till en park och sola lite i det fina vädret medan sebbe är och tränar. Sen när han kommer ska vi gå till en trevligare park som ligger lite längre bort. Jag vågar mig inte så långt bort när jag är ensam :P Fem meter utanför hotellet ligger en park också, så långt vågar jag mig.. Men inte längre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback