Fortfarande trött..

Gabriella Toresson / 01 Mars, 2012 kl 18:48 / Allmänt
0 kommentarer


Sebbe har precis åkt och hämtat trunken och jag sitter här på stolen och är knäckt..
För ett tag sen hörde jag att Sebbe pratade med någon som skulle boka våra resor, så det närmar sig.. Spännande! Men, det är inte därför jag är knäckt så klart... När jag skulle sätta igång och dammsuga händer det som INTE får hända.. Dammsugaren funkar inte som den ska, själva dammsugaren funkar men den här som man håller i har pajat.. Så jag måste dammsuga hela lägenheten på knä eftersom att det bara är den "korta" dammsugaren som fungerar.. Jag blev så less och tyckte att detta blev en smula jobbigare.
Jag letar fortfarande efter den dolda kameran som har hängt över mig och Sebbe sen i måndags! Skulle folk se oss skulle dom skratta ihjäl sig..
.
Jag grinandes inne på toalettgolvet för att dammsugaren har halvt gett upp har inte hänt många gånger! Efter några tårar känns det nu lite bättre. (Tänk vad lite grin kan göra)
Men, jag vill bara åka nu så jag får lämna kaoset här i Chicago...
Dessutom har jag fått samma röst som Joe i Big brother med tillhörande halsont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback