Varken förlovning eller barn!

Gabriella Toresson / 06 Februari, 2012 kl 04:29 / Allmänt
1 kommentarer


Det var några som blev väldigt nyfiken på min smygarinlägg häromdagen. Men nej, jag blev inte förlovad och inte fick jag höra några hjärtljud från någon bebis heller (Ledsen Anki det blev inga barnbarn idag heller)  ;)
Det enda jag blev var tatuerad. Tatuerad av en snäll kille som jag tvingade byta nål två gånger. Först hade han satt på en ny nål när jag inte såg. Så jag tvingade han att byta igen när jag såg! Haha, tror han blev lite chockad när vi bad han göra det... Men man tar ju det säkra före det osäkra!
Nåja, jag trodde verkligen att det skulle göra MYCKET ondare än vad det gjorde.. Jag menar det är ju inte skönt, men jag hade föreställt mig smärta utan dess like.. Tydligen så var mitt ställe inte mest smärtsamt eftersom att det var väldigt mycket hud ;) Men när han kom nära armbågsbenet kändes det direkt att det gjorde ondare.. Kan inte tänka mig hur det skulle kännas att tatuera sig på typ revbenen.. Hua!
.
Jag tyckte iaf att den blev väldigt bra och jag är fortfarande i chock över att jag vågade göra det.. Men det var mkt väl innan och jag höll nästan på att fega ur innan jag skulle lägga mig i stolen (att tillägga är att den redan var betald då) men min man övertalade mig och det var ju tur det =) Tror han blev lite sugen att göra en han med men det blir ju svårt eftersom att han tränar så pass mkt nu! Det får bli hans tur till sommaren!
..och just det, jag grinade inte ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men visa tatueringen för hundan! :) Är dö nyfiken..

2012-02-06 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback