Tog mig i kragen!

Gabriella Toresson / 26 Februari, 2012 kl 19:07 / Allmänt
1 kommentarer


Jag undrade några saker, hur lång är du? vad tycker du om USA? Är du intresserad av mode? Om ja, skulle du inte kunna skriva mer om det ? för du verkar ha sån fin stil :)
och så en önskan om du inte kunde lägga upp fler bilder på dig, oj det kanske låter konstigt men det jag har hittat din blogg Random på nätet så jag vet inte riktigt "vem du är" aha:)
Svar: Jag är 156 ståtliga centimeter. Fick jag välja mellan USA och Sverige så skulle jag alla gånger välja Sverige. Jag tycker att det är för stort här! Jag är ingen storstadstjej. Det funkar men det är inget jag skulle välja om jag fick välja! Nja, jag är inte så värst intresserad av mode. Jag tycker det är roligt att köpa kläder och skor. Men så värst intresserad är jag inte, jag går ju helst i min träningsoverall eller Sebbes kalsonger en hel dag!
Hmm, ja det här med bilder är inget jag kan garantera. Står ju inte och knäpper kort på mig själv liksom. Skulle Sebbe knäppa kort på mig skulle jag tycka det var skämmigt att stå och posa inför han. Så nja, det där med kort på mig själv blir det nog inget av.
.
Frågestund! Min favortigrej. 
Vad är ditt drömjobb?
Svar: Mitt drömjobb är något jag fortfarande hoppas att jag ska komma på när jag vaknar varje morgon..;) Jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill göra. Jag vill hjälpa folk iallafall, hur vet jag inte!
Favoritfilm?
Svar: Jag har rätt många favoriter. Bla Pretty Women, Sex and the City 1 & Pearl Harbor. Sen gillar jag ju alla Astrid Lindgren filmer såklart =)
Vad gör dig riktigt glad?
Svar: Nu skulle jag inte kunna bli gladare om jag fick åka med till mina nära och kära tillsammans med Sebbe. Jag älskar när alla är samlade på födelsedagar och jul tillexempel. Det gör mig glad!
ps. andra kommentaren var väldigt lik mina frågor som jag frågade förra gången det var frågestund. Eller är det inte exakt samma frågor?:)
Svar: Det är dina frågor Lina, la bara upp inlägget på nytt och då var kommentarerna fortfarande kvar ;)
.
Super bra blogg tycker jag, du verkar vara en sån gullig och ödmjuk tjej ! Men till frågan, du skrev något inlägg om vänner förut Men tog bort det, varför då? Och sen umgås du inte Med Kicki längre? Ni verkar så olika tycker jag.

Svar: TackarTackar. Jag tror själv att jag är rätt ödmjuk så det är väldigt bra att det märks här i bloggen! Egentligen vet jag inte varför jag tog bort det. Vissa missförstod och då tyckte jag det var bättre att det togs bort. Sen i efterhand kom jag på att det redan hade lästs av alla så det kunde lika gärna stå kvar ;) Vi umgås inte när våra herrar är hemma och dom har inte vart borta på väldigt länge så jag hänger endast med min man. Han är bättre än bäst så det är tillräckligt med han när han är tillgänglig ;) När dom inte är hemma umgås oftast alla tjejer men eftersom att jag inte har någon bil blir det ibland svårt att ta sig överallt. Som sagt, USA är FÖR stort!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vart är svaren på mina nya frågor då?!:)

2012-02-26 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback