Tidsfördriv!

Gabriella Toresson / 10 Februari, 2012 kl 20:41 / Allmänt
0 kommentarer


Sitter och kikar på flygresor till Iza och Linus, tänkte att jag skulle åka dit efter att jag åkt hem. För att hålla mig sysselsatt liksom. Det finns så sjukt billiga resor dit så det är ju perfekt!
Så jag tror att jag åker dit runt april då dom har fått lite värme.. Skönt! :) Sen får jag se om jag och Sebastian hinner åka dit igen innan dom åker till Sverige på semester. Det beror ju som sagt på hur långt dom går i slutspelet om dom kommer dit. Vi tänkte (eller jag;) åka till Turkiet och sola innan bröllopet, men åker vi till Italien kan vi ju både sola, bada , gå på fotboll och umgås med Syster! Det blir ju roligare!
.
Iza, hur varmt har ni det i April och hur gärna vill du att din syster ska komma och hälsa på?:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback