Sluta KLIA!!

Gabriella Toresson / 02 Februari, 2012 kl 18:14 / Allmänt
5 kommentarer


Jag har ett ständigt problem när det gäller byxor. Nästan ALLA byxor kliar som f*n! Jag tror min syster är likadan och jag förstår inte vad det är för fel.. Det slutar aldrig! Häromdagen var vi på en liten promenad och jag hade ett par nya jeans på mig, och efter en liten bit fick jag panik och sa att jag bara måste hem och byta byxor. Det kliar så sjukt mycket alltså.. Varför är det så? Jag är ju inte så van att ha jeans eftersom att jag oftast går i mjukisbyxor, det kanske är därför? Sebbe säger att han aldrig har haft något som kliar. Men varför klivar allt på mig? Även fast byxorna är tvättade flera gången kliar dom och jag blir galen!
Ibland har det tom hänt att jag har gått hemifrån i ett par byxor och sen fått köpa ett par vanliga tights för att det går inte att ha på sig byxorna, jag klarar det inte!
.
Är det någon mer som får kliproblem när ni använder jeans?

Kommentarer
Postat av: Mli

Kliar det överallt eller på ett speciellt ställe bara?

2012-02-02 @ 21:22:53
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Jag får också det av jeans och tror det beror på färgen dom har blekts/färgats! Annars kan det vara tvättmedlet om du skulle reagera på mer än bara jeans :)

Jag tål verkligen inte heller jeans, använder typ bara tights haha !

2012-02-03 @ 00:04:44
Postat av: Anonym

De kan beror på tvättmedel/ sköljmedel eller på båda att de är så starkt och att du inte tål de, då brukar de klia, de kan klia för mig också å då är de, de! då måste jag för de mesta byta tvättmedel och sköljmedel:( men ja vet hur de är, är skiiit jobbigt, ussch:(:(

2012-02-03 @ 00:26:25
Postat av: Anonym

Men snälla byt teckensnitt på rubrikerna, så svårt att läsa emmellanåt juu

2012-02-03 @ 17:06:01
Postat av: Gabbis

Jag kan inte byta, vet inte hur man gör.. Dessutom tkr jag det är fint :)

2012-02-03 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback