She did it!

Gabriella Toresson / 20 Februari, 2012 kl 03:00 / Allmänt
5 kommentarer


Om jag visste ditt namn skulle jag söka upp dig och tacka så mycket!
Minns ni att jag sa att en av "tanterna" jag satt med på sponsormiddagen bad mig skriva ner vilket godis jag gillade så skulle hon fixa sånt till mig. Igår hade hon lämnat ett paket med mitt namn på till tjejerna som sålde puckar. Och vilken snäll människa! Jag hade fått två 200 gram maraboue med diam och två 50 gram vanliga maraboue mjölkchoklad! Det tycker jag var väldigt snällt gjort och det gjorde min dag! Om hon var så snäll med mig måste ju hon verkligen ha gillat mig ;)
Jag lämnade 1 stor och 1 liten choklad på hallen och jag tror dom amerikanska tjejerna gillar svensk choklad =)
.
Snälla människor är mkt inne i min värld!

Kommentarer
Postat av: Eowyn65

Man får vad man ger! ;)

Du är en fantastiskt fin person som det är lätt att tycka om, så jag förstår och vet att du är värd chokladen flera gånger om.

Kram till er båda!

Anneli N

2012-02-20 @ 03:57:07
Postat av: Mormor

Vilken snäll människa du måste ha träffat på. Du får försöka att ta reda på om någon vet vem det är så att du kan tacka.

2012-02-20 @ 10:00:45
Postat av: pappa

mmmmmmm men har du slutat blogga ...

2012-02-23 @ 07:00:14
Postat av: Inga

Hej Gabbis, vad roligt att ni har det bra.



kram på er! Inga

2012-02-23 @ 20:37:10
Postat av: Annika

Smaskens! Henne borde du leta upp, tänk att ha en kontakt som kan fixa fram valfritt svenskt godis på så kort tid :-)

2012-02-25 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback