Lilla mormor!

Gabriella Toresson / 11 Februari, 2012 kl 02:00 / Allmänt
0 kommentarer


Har precis pratat med mommi på skype! Tur man har mormor när man är ensam, henne kan man lita på minsann! Hade ett ganska långt samtal och vi prata om det mesta, som vanligt. Vi kom fram till att hon hänger med mig till Italien när jag åker dig. Jag sa att det finns så billigare biljetter och det är ju bra. Sen kom jag på att vi kan ju ta en sista minuten för hon är pensionär och jag är arbetslös.. Perfekt kombi. En pensionär och en sopa utan jobb på vift tillsammans ;) Kan ju inte bli annat än kul!
.
Nu ska jag titta på Ekkes match och sen kolla på melodifestivlen! Mello är 2 timmar och 30 min långt så jag har det jag gör hela kvällen kan jag säga =) Efter det är det nog godnatt! Är ju en dag imorgon också ;) Tjintjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback