Kvällsinlägg!

Gabriella Toresson / 08 Februari, 2012 kl 04:09 / Allmänt
0 kommentarer


Nu sitter jag här i soffan och glor på film. Happy Gilmore är det idag igen, Sebbes favoritfilm tydligen!
Idag har vi inte gjort mycket alls..
När S kom hem från matchen åt vi och tog det lugnt ett tag sen for vi till köpcentrumet och Mr köpte sig ett par nya jeans. Han var väldigt fin i dom!
Jag hittade också ett par jeans jag ville ha men tyvärr var dom för stora och det fanns ingen mindre storlek! Börjar fundera på om dom syr kläder efter människorna här i USA.. MÅNGA här är ju rätt stor (jag förstår dem, det är inte lätt att hålla sig i skinnet mot alla godsaker) och kollar man på tröjor så är det liksom hur bred som helst! Jag kan inte komma ihåg att tröjor är fyrkantiga hemma, men kanske!
.
Jaja, efter det for vi till IKEA igen och köpte lax. Varje gång man kommer till Ikea så känner man sig som hemma liksom. Allt är ju precis som hemma i Sverige och det känns skönt för studen!!!
.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag kanske! Sebbe frågade häromdagen vilka skor jag skulle slänga när jag skulle åka hem! Jag höll på att trilla av stolen när han sa det.. Han trodde på riktigt att jag skulle slänga vissa skor när jag skulle åka hem. Inte klok på en fläck är karln! Nog för att jag inte kommer få plats med alla grejer jag har här när jag ska hem med mina två resväskor, men då måste jag ju köpa en till resväska och inte slänga något! Som Uffe sa är det bättre att *Betala övervikten på flyget så har du betalat skorna två gånger*
Varje gång Sebbe försöker dra igång en diskussion om mina dojor så säger jag att han har sin hobby, vilket är hockey och jag har skor. Jag låter han spela hockey och han låter alltså då i sin tur mig köpa skor. Det är rättvist tycker jag :)
.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback