Kvällen som varit...

Gabriella Toresson / 14 Februari, 2012 kl 06:31 / Allmänt
5 kommentarer


Ikväll har vi varit på en middag med Sebbes lag. Någon typ av middag som vissa supportrar också var på. Redan när vi kom dit träffade vi en gubbe & en tant som var så söta.. Jag sa direkt till Sebbe att jag ville sitta med dom under middagen för att dom var så gulliga.. Vi var där där runt 17.45 tiden och vid 19.00 var det dags att slå sig till bords. Då händer det som absolut inte får hända. Alla spelare + deras tjejer går ut liksom utanför själva restaurangen och vi fattade ju ingenting. Sen får vi reda på att spelarna + deras tjejer ska gå in en och en i restaurangen samtidigt som dom ropar upp spelarens namn + tjejens namn. Jag bad snällt Courtney om att jag skulle slippa gå in där med Sebbe, men nej.. Eftersom Sebastian har Nr2 så var han först in av spelarna. Vid dörren säger Courtney att jag ska hålla Sebbe i handen..Aldrig i livet tänkte jag!
När dom ropade upp Sebastian Erixon and his girlfriend Gabriella då tänkte jag att det måste vara det värsta jag har vart med om.. Gå in där med han inför alla. Typ som en modevisning..
Sjukt skämmigt och jag gick liksom på insidan om Sebbe så att ingen skulle se mig. Sen under middagen var det en kille som frågade om jag var rädd när jag skulle gå in. Han fick ett rakt svar vilket var "Jag skämdes."
Hade jag vetat att jag skulle behöva göra något dylikt hade jag stannat hemma! Herregud, inte vill väl jag synas sådär!
Men border vid hamnade vid var iallafall ett bord med bara +50 och det tackar jag för. Jag har gamlingar går bra ihop ;) Dom var väldigt snälla och ena tanten frågade vad jag saknade mest ifrån Sverige och då svarade jag ju såklart godis. Då bad hon mig skriva på hennes visitkort vad godiset jag gillade hette så skulle hon fixa sång åt mig och sedan ge till Courtney så hon kunde ge det vidare till mig! Väldigt snällt av henne =) När vi skulle åka hem fick jag kramas med gamlingarna och fick nästan en tår i ögat över att lämna mina nyfunna vänner ;)
En av tanterna sa dessutom att jag var enastående vacker ;) Det ni...
.
Nu ska vi se ett avsnitt Så mycket bättre och sen sova!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du skall väl vara stolt att få gå med en kille som sebbe, du skulle haft en skylt med han är min.

2012-02-14 @ 08:13:28
URL: http://http:/
Postat av: Emma W

Hahaha jag ser mig dig framför mig då du går

in och skäms ;-) hhihi

2012-02-14 @ 08:21:06
Postat av: Anonym

Gabbis om dom frågar vad du saknar mest i Sverige kan du väl inte säga godis, Mormor heter det då har du fått skriva mitt namn på visitkortet och så har hon sagt då skall jag ordna så att hon kommer.

2012-02-14 @ 08:41:44
Postat av: Svärmor

Kallar du 50+ för "gamlingar"?

2012-02-14 @ 18:38:14
Postat av: Gabbis

Hehe.. Ops, gjorde visst det ;) Jag får ändra mig och skriva att dom var +65 ;)

2012-02-14 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback