Hjärnskakning igen!!

Gabriella Toresson / 26 Februari, 2012 kl 20:08 / Allmänt
2 kommentarer


Japp, då var det dags igen. Igår fick jag ta med mig en snurrig och lite halvfull kille hem (han var såklart inte full, men han verkade lite halvlullig) från matchen. Han åkte på en tackling från en i sitt eget lag och fick sen krypa av isen, inte bra! Sa till han efter matchen att det är tur att han inte har så mycket innanför pannbenet så det gör inte så mycket att det är han som råkar ut för detta, han ju vart värre om det var jag! ;) Nej, jag skojar ju såklart.. Tycker inte om att han slog huvudet igen, det är inte bra! Menmen, bara hoppas på att han snart är på topp igen, som han har vart dom sista matcherna, verkligen på topp! Fast jag tycker ju alltid att han är bäst såklart!
Nåja, dom har ju egentligen bortamatch idag men han blir såklart hemma. Det är trist för han att han inte kan spela men bra för mig så jag får ha han här. Det märks verkligen att han typ är den enda jag har umgåtts med de senaste 5 månaderna.
Så fort han åker på träning börjar jag längta efter han och räknar ner timmarna tills han kommer hem igen. Antar att det är så eftersom att han för det mesta alltid är hemma och jag är ju van att han är här!
Ibland på nätterna när han vaknar och ska gå och kissa så vaknar ju alltid jag med och frågar med lite oro i rösten "vart ska du?" när han svarar att han ska gå och kissa skyndar jag mig och säger att jag också måste kissa så jag kan gå med.. Haha, är livrädd att han ska lämna mig! :P
.
Och jag vill alltid ha hans uppmärksamhet, så fort han inte kollar på mig eller pratar med mig så stoppar jag upp fultrynet framför hans ansiktet  och säger nått i stil med HEJ! även fast jag inte har något att säga efteråt. Ibland frågar han mig om jag tycker att jag inte fått tillräckligt med hans uppmärksamhet... När jag var lite ÄLSKADE jag ju uppmärksamhet men nu när jag blivit äldre gör jag inte det lika mycket. Det är mest Sebbes uppmärksamhet jag är ute efter :P
.
Jag undrar när jag egentligen blev så sjukt kär i Sebbe. Alltså det är helt sjukt att JAG är kär i någon. Har ju alltid haft nått litet emot att vara kär! Har liksom tänkt att ta det säkra före det osäkra och skita i det där med kärlek. Det är ju inte kul att få ett krossat hjärta. Det fick jag bevisat när jag fick somna varje natt till min systers grin i flera månader. Men se, va bra det blev efteråt! Ja, jag är ju såklart överlycklig att jag var så duktig att jag gick emot mina principer och släppte in Sebbe, sakta men säkert i mitt hjärta! Nu är han överallt! Det finns ingen som han. Och nu blir jag grinfärdig här i soffan också. Alltså jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om han. Så fort tex Iza säger något om Linus är jag asjobbig som alltid säger efteråt "Men sebbe då...." Haha! Han är så bra så jag tror jag dör.
.
.
.
.
.
Och jag har bara blivit en sån tjej som jag alltid har tyckt varit jobbig. Kul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket gulligt inlägg!

Känner dig absolut inte men råka hamna här och blev kvar, kul att läsa om ditt liv fast man ibland tycker synd om dig, men du verkar vara en stark, smart och duktig tjej! Inte så ytlig och dryg som en del kan vara...Hoppas ni får en bra sista tid i USA och att tiden går fort för dig tills han kommer hem, ha de bra:D

2012-02-26 @ 22:01:35
Postat av: Emelie

Haha gullig du är Gabbi!! :)

2012-02-26 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback